.

.

Friday, March 26, 2010

my own amigurumi


this flower is my exersice rot the crotchet stich. single crochet, half double crochet, double crochet, triple crochet...uhuhuhuh..pening2..tu yang sneget benget..tak cukup kelopak lah...
bak kater cikgu dewi..senget tulah seni..ooo ek..hehehhe. but im happy.

berdiri
zoom

baring pose

dari mata jatuh ke hati

..my first entry og my own ami..my own handmade..from pattern from the internet...
panajng kisah di sebalik this amigurumi....huhuhu. seriously thank to kak seri from mindnsoul cause jadik cikgu mizam for free of charge..heheh..so sile cikgu nilai kan ek..heheh...hahhaha
k nak sambung my PSM...xoxo..

p/s: comment please....


for any enquiries, do contact me
M O H D N A M I Z A M M U DA
+012 922 7754
minamisensei@gmail.com

5 comments:

  1. aduh cutelah dik...and congratulations for your great determination..akak pun nak start blaja tapi kena hold lagi sebab ada projek lain....keep it up..

    ReplyDelete
  2. Congrates on your first amigurumi! Very2 Kawaii! Keep up the good work!

    ReplyDelete
  3. ka ummi izah: thnks kak..usehe tangge kejayaan..hehhehe

    kak aisyah: thnks, yes i wil keep it up..

    missfyd: thnks....

    ReplyDelete
  4. salam kenal..suka tgk hasil kerja tangan u ni...boleh tahan n serba boleh..hehehe...looooooveeee it!! congrats!!

    ReplyDelete

latest product

KOMEN

Widget by ReviewOfWeb

ShareThis