.

.

Saturday, September 3, 2011

ZAMANG CARD RAYA

asslamualaikum semua...
sudah sepurnama berlalu..Ramadhan dah meninggalkan kita. Sekarang kita berada si bulan kemenangan. Syawal di rai penuh kegembiraan..mungkin jua dalam kesedihan. Dihari ini kita menziarahi sanak saudara jiran tetanggan, tak lupa yang bersemadi di pusara. Alunan Yassin buat peneman di sana. (semoga arwah ayah tenang di sana-Al-Fatihah). Tahun ini kali pertamalah ayah takda di sisi kami di pagi raya, but we must be strong, kene kuatkan semangat. :).

Hari ini dah masuk hari ke5 di bulan syawal. Rasanya masih belum terlambat kot nak wish SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN. dari saya ZAM @ MIEZCRAFT dan KEUARGA buat semua yang telah menyokong my works tak kira lah felt ker, crochet n amigurumi ker, drawing ker,quilling ker..thnks you so much for the suport. Thanks juga to all yang membeli belah di hari raya ritu tengs yer. next time zam buat sale lagik..so jgn lupa yer shopping lagi.

ber cakap mengenai raya..masihkah anda ingat akan tradisi kad raya..masih wujudkah amalan saling mengepos kad raya..cam dah hilang jer....pelita alhamullilah balik kampung still nampak umah2 yang diterangi pelitaa..its so nice...hehehe. teringat zaman kecik2. Just kad raya makin di telan zaman kot..yerlah nak lawan ngan kad digital di zaman teknologi serba cangeh kan..uhhuuh. tapi rtu zam ader jugak buat kad raya..plan ammng nak jual awal..tapi der sedikit kekangan so hampir tak release pon the card n tak tahu der orng masih nak beli ke tak...so haritu buat n satu malm jer open for buyer..uhuuhhu..seriouly tak expect pon ader orng nak beli.since postage lagik mahal dri kad itself..uhuhhu. but Alhamdullilah ader jugak yang beli. so far 20 pieces SOLD. thanks to yang beli yerk...kat bawah nie lah rupa kad raya from miezcraft..tak kad sanagt lah..but new style of card.





pelita rubber stamp(tempah kedai)
distress ink colour pad
Printed Salam Aidilfitri wording

pas raya banyak mnda kene setlle..busy mode again ...
chaiyok2. wait something new from miezcraft ya di samaping menyiapkan order yang terbengkalai


for any enquiries, do contact me
M O H D N A M I Z A M M U D A
+012 922 7754 minamisensei@gmail.com

No comments:

Post a Comment

latest product

KOMEN

Widget by ReviewOfWeb

ShareThis